Blir man trött eller!?

åååhhhh fy faaan vilken dag.. o vilken jäva otur mn har egentligen.. idag har grupp ett suttit i 6 timmar och gått igenom vfu:n GRUNDLIGT! asså vi ahr berättat om va vi har gjort på praktiken grundligt.. sså herregud alla skulle berätta va de har lärt sig hur de tyckte de ar att leda en lektion och va de har observerat.. jag trodde seriöst jag skulle sprängas ihjäl.. sen ska vi skriva en rapport om det.. men snälla skjut mig! va i helvete o den ska vara klar på måndag.. där rök alla helgplaner... men de  e bara vår grupp som har de så.. de andra grupperna gjorde klart kursen på typ två timmar..v a faaaaaan... så nu ska jag över till Prisca o ha nudelparty och skriva rapport.. great...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0