Två veckors planering...

okej de två veckorna som följer från och med imorgon kommer jag vara en osocial människa som inte kan eller har tid att umgås med någon.. de jag kommer ha tid att träffa är dem som jag ska plugga med.. vi komemr hata varnadra om två veckor för vi kommer umgås så sjuuukt intensivt.. jag kommer ägna alla min vakna tid till att plugga näringslära... och sen om två veckor då jävlar blir det en rejäl fest!  såhär ser mitt schema ut de två kommande veckorna från och med imorgon

Lördag: 11-? börja och gör klart SNR uppgiften med Lisa
Söndag. 11-? instuderingsfrågor energi med Lisa och Ulrika
Måndag: 10-17 instuderingsfrågor med Lisa, Ulrika och Anniqa (LUA)
Tisdag: 9-21 instuderingsfrågor med LUA
Onsdag: 10-? instuderingsfrågor med LUA
Torsdag: 9-20 plugg med LUA
Fredag: 9-18 plugg med LUA
Lördag: LEDIG!!!!!!! (?) (beror på hur mkt vi hinner med under veckan)
Söndag: 13-? Plugg med LUA
Måndag: 9-20 plugg med LUA
Tisdag: 9-21 plugg med LUA
Onsdag: 9-21 plugg med LUA
Torsdag: 9-21 plugg med LUA
Fredag: 9-13 TENTA!!!!
Lördag: FEEEEEEEEEEST!!!!
vi ska bli bästa vänner :D
så lördagen den 26 feb är jag kontaktbar igen... KUL liv!
och för er som tror att vi inte har några lektioner under dagarna så kan ja meddela att vi har ca 3 timmars lektioner varje dag så vi har en heeeeel del att göra... men nu faan ska allt detta sitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0