Tankar

Idag mår jag bättre :D Sömn är verkligen den bästa medicinen.. underart att kunna känna dofter igen :D får se om jag känner ngn smak sen :D har fått en innåtvänd finne på näsborren med... asont gör det :( jaja.. idag ska jag försöka plugga lite... hr fortfarande feber men får se hur de går... igår hade jag en fundering som jag inte kunde släppa.. helt galet.. ja hatar när sånt händer.. de var när engelsktalande människor säger ngt o sen pekar på näsan varför de pekade på näsan.. och efter två timmars googlande och sms skickande fick ja äntligen red på va de betyder :D o de betydde att de har rätt med de dom sa... underbart skönt att komma på det :D Lovely! undrar om jag får sånna tankar pga febern... många av mina vänner frågade om jag var onykter... hahaha hur ser ni mig egentligen ;) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0