Nytt!

åh nu är ajg jävulskt trött... ligger o typ halvsover... bodrde egentligen sova men kroppen är rastlös emn hjärnan e trött... fruktansvärt.. var på ica idag o handlade och marabou har gjort en ny smak denna gången med mango :D supergod är den! det är läskigt när man inbillar sig saker o ting o tror att de har hänt men de har egentigen inte hänt.. sånt e de värsta som finns.. typ som att man sitter o drömmer fast man är vaken.. försåtr ni? jag pratar ganska mkt strunt när ajg är trött o de är inte direkt några kloka saker jag säger;) jag längtar tills imorgon eftermiddag/kväll när vi slår ihop böckerna för då är vi pluggfria en heeeeeeel dag!!!! vi ahr varit så fruktansvärt duktiga denna vecka så vi belönar oss själva med en pluggfri dag! :D ne nu ska  jag gå o tvätta mig o soooova... haha tittade mig i spegeln idag kändes som att de var huuur länge sen som helst som ja vrkligen tittade mig själv i spegeln o jag såg hur fruktansvärt fula mina ögonbryn är... mcdonalds M nästa lixom! får ta tag i det på lördag.. asså man har ingen ork elelr tid att fixa sig när man bara pluggar hela tiden... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0