min kväll :D

Nu är jag såååååå trött! har varit en lång dag idag.. pluggandet idag gick bra... det tog längre tid än va vi hade trott men vi blev klara med kolhydrater och började lite smått på protein.. det är bara o fortsätta imorgon med de... jag kom hem vid 5 tiden och ställde mig då o lagade mat.. idag blev det 9 matlådor med 4 olika rätter.. mums! eftersom ja kommer behöva två matlådor varje dag så kommer de gå snabbt åt.. sen kom tjejerna över :D vi hade jättemysigt och verkligen jätteroligt! asså jag har blivit väsra tävlingsmänniskan och herregud jag känner inte igen mig själv ibland :P sen förvandlades även mitt golv till bermudatriangeln enligt Marie ;) haha blev en väldigt lyckad alla hjärtans dag för min del... dock lite magont men de får man stå ut med när man har ås kul :D nu säger jag godnatt så ses vi imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0