lång dag...

Gud va roligt det är att vakna till plogbilen... eller rättare sagt isskraparen för det är de den är fruktansvärt.. men jag skulle ju ändå upp men de känns som att varje minut är extreeeeemt viktig.. men men...igår satt ja o pluggade hala jävla dagen.. asså egentligen gillar ja inte o börja så tidigt för jag är fortfrande trött och orkar inte lyssna förens typ en timme senare.. herregud jag vet itne hur ja ska göra med det men men.. idag ska vi ha en föreläsning om energi omateria eller de e emr ett senarium vi kommer nog räkna massa energi % jätte kul... så då gäller det att ha huvudet på skaft... dont like it at all... sen ikväll ska jag hem till hanna :D kul kul, sen ahr aj fått den där jävla halepopreklams låten på hjärnan... jag hatar den! och hur länge har ajg varit uppe lixom!? jaja inte så mkt ja kan göra.. nu ska ja käka frukost.. ha de braaaa :D

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det är ett riktigt oljud :S

2011-02-09 @ 13:14:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0