I must quit you...

denna eftermiddag har jag spenderat i sängen.. har haft sån sjuk jävla magont!!! bara det inte är ngn magsjuka... pallar int med det just nu känner jag.. uscha det bara bubblar runt i magen o håller på.. inget roligt alls.. de hade varit med förståligt om jag hade haft detta dagar innan tentan men nu? är det för att jag slappnar av och då kommer det sjuka.. eller? mycket märkligt kan jag säga iaf... låten som har gått på repeat ikväll är iaf coffee and cigarettes med Michelle Featherstone.. totalt avgudar den låten... den kan ja verkligen lyssna på i timmar utan att tröttna på den.. hur klarar man av sånt egentligen..  Fick även ett otroligt sug idag efter tre personer som jag inte träffat på sjuuuuuuukt länge... S, A, och S... (det blev SAS nu såg ja :P eller ska jag byta till ASS? :P hehe) ne men dessa tre har jag inte sett på över ett halvår vilket känns alldeles för länge sen.. hopaps på en minnsevärd sommar om alal andra somrar vi haft tsm de senste åren :D
Lyssna och njut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0