helt slut...

Lördag.. oj jag har varit igång i tolv timmar.. knappt suttit en minut.. i morse när ajg vaknade(kl kvart över sju) slängde ajg in första tvätten, sen började jag plocka undan o greja lite så de slutade med att jag städade hal mittrum... sen gjorde jag matlådor till veckan som kommer.. det blev 9 matlådor och 4-5 rätter.. så nu i veckan har jag middag och lunch klart.. det känns jätteskönt.. sen ställde ajg mig o bakade en morotskaka för vi ska ha med oss fika varsin dg denna vecka för vi har tentaplugg! på fredag är det tenta som sagt... hoppas det går bra.. ajg e mest orolig inför räkne delen mend en ska vi tittapå extra nu i veckan så de kommer nog gå bra...
ikväll blir en lugn kväll taggar inför nästa vecka istället :D blir nog någon film att somna till.. skönt skönt.. hoppas all får en trevlig lördagskväll.. jag ska se om jag hittar ngn filma att se.. är heeeelt slut nämligen... haha tvättade min kudde idag..  asså dun torkar inte snabbt... först har jag torktummlat kudden TRE gånger sen gick min tvättid ut så då har ajg nu suttit med min hårför o försökt blåsa den torr men pallade bara en halvtimme så nu ligger den på tvättstället och sjävtorkar.. får se om den är torr innan jag somnar annars får ja sova med prydnadskuddarna :P nehe dags att leta reda på en film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0