dela genom det hela så får du det du ska ha? eller?

fy faaan de snurrar massa jävla siffror i mitt huvud.. och de blandar vi med energiprocent, kcal, KJ, MJ, BMR, PAL, TEE, G m.m hur många av er vet va dessa förkortningar betyder UTAN att googla? fy faan de är mkt som snurrar just nu och om 2 veckor ska jag kunna detta utantill.. go me! det blir tentaplugg utav bara faan nästa vecka.. fy faan... ska klara denna skittenta.. åhhhh näringslära är inte min grej riktigt.. ikväll blir det mys o snack med Hanna... känner att jag behöver en kram av henne för jag har inte fått de på länge... åhhh... ska göra en del ärenden på stan.. like :D nu ska jag ta en powernap för mitt huvud dunkar som fan... ha de braaaa :D

Kommentarer
Postat av: Jenslene

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2012-07-19 @ 05:11:14
URL: http://jenslene.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0