Då var det dags igen

okej pluggandet har gått sådär.. har iaf skrivit uppgiften som ska vara klar imon så de känns ju bra.. har varit jäättte dans ugen denna helgen men de har ju int gått så bra med de.. men men nästa helg hoppas ja att ja mår bättre så jag kan få dansa lite :D vill vill vill.. sne har ja börjat planera lite om en månad.. då ska jag ha en lten överaskning för mina vänner här uppe... haha tro inte de är ngt stort nu men de komemr nog bli vääääldigt trevligt :D det har snöat en massa nu igen :( nu börjar aj bli trött på denna snö--- har haft snö sen oktober.. herregud vart är våren? ja ajg vet ja bor i Umeå så de kommer ta ett tag till men ändå... händer inte direkt ngt jätte spec i veckan va ja kan komma på... fårse om ajg är frisk på onsdag så jag o hanna kan träffas iaf :D nehe nu ska jag sova lite till.. ha de greeeaaat! Tjing ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0