Baby I was born this way!

idag var vi hemma hos lisa o pluggade.. hehe man märkte verkligen att det var hemma hos lisa... väldigt strukturerat och ordning o reda så de bara visslade om det... de var väldigt roligt att sitta o lyssna på hur hon berättade hur hon har det ordnat.. mycket intressant.. Ulrika är en väldigt god personkännare hon har nu kännt oss i 3 veckor o kan verkligen beskriva oss som personer det var väldigt intressant o lyssna på :D vi pluggade fakiskt fetter med.. så nu har jag gjort hälften av fetterna o kör resten av fetterna imon för nu ska jag snart ta bussen mot mariehem o fröknarna Marie o Prisca!!! :D KUUUUUUUUL!!! ska bli väldigt spännande o se deras lägenhet :D :D :D :D bussen går om en halvtimme... så jag borde göra mig i ordning men ja orkar inte.. herregud de har sett mig se ut som skit så nu är jag snygg om man jämför HUR de har sett mig innan :P hehe de har bakat sju sorters kakor säger dem.. o har de gjort de blir ja MÄKTA impad av dem! ska ta med min kamera o sen ta kort... så får vi se om de gjort de eller inte... hörs senare ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0