tisdagskväll

idag har det varit en riktig mysdag... har inte kunant gå ut pga vädret så ja ahr stanant inne hela dagen... har sett på gossip girl... blev het besatt av den serien i somras o nu har ajg sett alla fyra säsonger! längtar till säsong fem börjar ;) hehe jag följer inte så jätte många serier men asså ibland fastnar jag för ngt o håller i den långt ut! sen har jag börjat flagna jättemkt vilket är lite tråkigt men så är det... imorgon ska jag köpa en cykel hade jag tänkt.. får se hur det går ;) men jag klarar mig verkligen inte utan cykel här uppe... nu blir det lite tv tittande och sen breaking news o sen hoppas jag att ja kommer i säng tidigare idag än va jag gjorde igår... ska t lite kvällsfika med... en kopp te o ett äpple :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0