spännande :D

oj oj oj oj vilken bra start på dagen :D väcktes av att telefonen ringde.. fuck tänkte jag... men ja svarade o då var de blomaffären buketten som ringde o a att jag skulle få blommor :D
min första tanke var.. va? ska jag!?
tanke två varför då? jag fyller ju inte år
sen tanke tre.. shit jag har ingen vas!
tanke fyra vem kan de vara ifrån? :O måste vara från mamma o pappa för de e typ de enda som har min adress.. tanke fem men vi har väl ingen blomaffär som heter buketten på öland..
tanke sx vem är det ifrån!?
så nu ligger jag o väntar på att klockan ska bli typ tolv för då kommer blommorna.. herregud.. detta e ju spännande :D jag har aldrig fått blommor på bud förut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0