This time for Umeå!

åh va jobbigt det var att gå upp i morse men ajg kom upp iaf.. hanna och ajg gjorde sällskap till skolan :D föreläsning om kunskapsyn alltså behaviorism o kognitiv syn o sånt så jag kände mig ganska förberedd tack vare det lena lärde oss i gymnasiet.. efter det kom det några oh informerade om kärleksakuten.. jag lyssnade inte så noga om jag ska vara ärlig utan de blev mest skratt åt min o hannas kurrande magar ;) haha hannas var värst som tur va den hördes ända fram;) men vi gillar dig ändå hanna :P sen nu i eftermiddag har jag städat och lagat amt nu återstår bara pluggandet.. ska försöka läsa lite innan hanna kommer.. imorgon har jag tvätt tid mellan 7 oh tolv.. jobbigt som fasen... nehe olga väntar på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0