The club can't handle me

jaha dagen flöt på bra :D har hittat en klännning som jag är suuuuuuuper nöjd med som jag ska ha på sittningen om två veckor :D komemr vara så snygg... nu har aj bara ett litet problem.. nämligen på lördag e de disney tema o jag har ingen aning om vad jag ska vara eller någonting... HJÄLP MIG!!! sen hittade jag ett par skitsnygga skor idag med så det känns toppen :Dnär jag kom hem vid halv sju var jag död... lagade lite mat sen har jag försökt läsa dimenäs men asså han verkar skit tråkig så jag får se hur det blir med det.. måste börja läsa dysthe med.. uscha... ska snart se på lite roliga klipp på youtube sen blir det sova.. föreläsning rätt tidigt imon sen så ska vi sitta o arbeta hela dagen så de blir tufft.. lediga på onsdag elelr lediga o lediga hemma studier;) nehehe  har ni något tips på vad jag kan vara för disney figur kommentera då.. behöver all hjälp jag kan få :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0