Life is life!!!

jaha då avr den första tentan skriven oh ja de gick väl inte så bra blir nog omtenta där tror jag men vi får se emn jag tror det... efter jag var klar med tentan åkte jag och hanna in till stan och jag blev av med oskylden till en ny smakupplevelse här i umeå.. denna gången tyckte jag dock om det jag åt ;) haha jag fattar varför ajg inte har käkat suschi innan det är ju sjukt gott och jag åt med pinnar! första gången och det gick väldigt bra tycker jag för att vara första gången! men shit va mätt man blev alltså.. det är verkligen inte lite mat ;) gott gott var det iaf... men att man äter ingefära mellan bitarna var lite konstigt men de var tydligen ngt man gjorde.. ingefär e ganska starkt asså...

sen på kvällen så var det dags för lagkväll vi var fyra guldgrävare som kom.. lite dålig uppsluttning tycker jag men men va ska man göra.... Jag sandra, hanna och anton gjporde en jövligt bra bjös som jag kommer lägga upp lite senare :D haha vi kommer vinna spexpriset :D sen såg vi på How i met your mother.. asså den serien är en av de bästa som finns! älskar barney! sen cyklade viv vidare till krogen krogen för lite karaoke:D vi guldgrävare körde när vi guld i usa ;) haha chockerade? sen gick ja hem o la mig.. trött som ett svin ;)

Ikväll ska ajg och hanna hem till sandra och äta taos o bara mysigt.. härligt härligt.. ska åka med hanna till ersboda först.. hon kommer vid två o jag sitter fortfarande i min pyjamas så jag måste nog göra mig i ordning ganska snart.. hehe lite stress där.. men mend e löser sig. imorgon är det sittning.. It's gonna be LEGEN....wait for it....DARY!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Sushi is the shit! Tokälskar det! Fattar inte att du inte vill äta det med mig!! Spännande med första tentan? Verkar som att du har det asakul där uppe:)

2010-09-25 @ 18:34:42
Postat av: Anna.E

klart jag vill äta det med dig! de har ajg aldrig sagt att jag inte vill! a jätte spännande.. inte direkt rolig men spännande.. jajamen kul har jag :D

2010-09-26 @ 10:08:52
Postat av: Emmaliz.

gud vad jag vill ha det nu! fråga vad/vem är Dary?

2010-09-26 @ 21:05:21
Postat av: Anna.E

skämtar du med mig?! vadå vem/vad är Dary? HIMYM

2010-09-26 @ 23:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0