don't want an ending!

Varför är det så att när man inte böhöver gå upp aj då vaknar man as tidigt men när man inte vill gå upp då kan man sova hur mkt som heslt.. iaf idag behövde jag inte gå upp förens sent men tror ni inte jag vaknar vid sju så jag går och tvättar de var lika bra det :D sen satte jag mig med dhyste o pluggade uscha va de e tråkgit men jag måste komma igenom den boken de e jävligt mkt texkt kan ajg sägga men ajg har gett mig faaan på att jag ska klara detta! sen vid ett tiden kom hanna o vi skulel åka in till staden i regnvädret.. det fik bli bussen ajg ville inte gå i detta regn ;)

vårat uppdrag idag var att hitta två outfits.. en till 80.tal oh en till disney... vi började med 80 talet.. det är lättast.. eftersom dagens mode är 80 tal så gick de väldigt bra :D hittade en rosa klänning och sen ett blått skärp lila öronhängen och sen har jag en turkos bolero hella så det akn ju inte bli mer 80-tal ;) ahha kommer se jävligt bra ut sen ska ajg tuppera mitt hår med :D

sen skulle ajg försöka komma på va jag skulel avra på disney temat.. det var liiiite svårare kan jag ju meddela men sen kom jag på att jag skulle vara mufasa efter mycket om moment.. så då började letandet efter ytstyrsel till det... hanna kunde erbjuda sig att sy öron o svans till mig vilket jag tackar henne för :D sen hittade jag en tunika/tröja som ja ska ha sen blir det leggings till det sen ska jag bara rufsa till håret o sen måla mig med ansiktsfärg i anisktet.. komemr bli as snyggt!!!! :D

Skulle egentligen vara på nollning ikväll men de blev inställt pga regnet, ska meddela att klockan är nu halv åtta och det e nattsvart utomhus.. uscha buscha... ska sätta mig o fortsätta läsa lilla dysthe nu... bjuder på en bild på hanna när vi var inne på lagerhaus idag :D senare ikväll blir det idol och kungarna av tylösand! :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0