you go girl!

idag har jag varit på seminarium, de gick bra :D mitt under seminariumet så började de snöa igen! :( stora vita flingor föll från himmlen.. inte roligt alls :( men som tur är så stannade de inte kvar :D jippi :D så de är lugnt nu.. idag ahr ajg på  mig den där tröjan som ajg köpte på lindex härrobdagen.. den e sååå skön.. snygg o skön lixom o jag abra älskar den! men snart ska jag dra till stan o sen till hanna montana o ha onsdagsmys :D sitter o pratar med sabina på fb o de e så roligt att prata med henne :D

asså jag o sabina lärde känna varandra under gymnasietiden men vi hade inte direkt ngn spec kontakt eftersom vi var kompisar kompisar om ni fattar va ja menar iaf.. när vi åkte till turkiet tsm för ett år sen ungefär så delade vi rum med varandra.. o asså de två veckorna lärde vi känna varandra fruktansvärt bra :D haha de kväll/natt samtalen vi hade de e våran lilla hemlighet :D sene fter de så har vi fått väldigt bra kontakt och jag kan verkligen säga allt till henne känns det som :D och nu till sensommaren som komemr ska bara hon o jag dra utomlands :D ska bli sååå roligt!!! :D



Sabina med glimten i ögat ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

härlig bild!

2010-10-21 @ 23:31:11
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0