The best!

började helt plötsligt sakna alla människor jag jobbade med och umgicks med i sommras.. det var nog en av de bästa sommrarna som jag varit med om.. finns inget bättre gäng än de som varje dag fanns på klinta.. de jobbiga är att jag saknar er alla fruktansvärt mycket just nu! jag vill bara tillbaka till juli månad när de e som mest och göra oh vi alla jobbar häcken av oss men sen på kvällen/natten går vi ut och har jävligt roligt och ajg saknar er jävligt mkt.. lisa, andy, soffan, alex, atlas, skoglund, hubbe, sara x2, låtta, mariette, david, albin, ewa, hinken, gith,ni gjorde min sommar på jobbet o jag kommer aldrig glömma denna sommaren.. sen har vi ju de som inte jobbade på krogen men som hängde med oss iaf, fröknarna norén tänker jag då på.. klintas egna groupies ;) jag vet inte hur jag ska beskriva med ord hur mycket jag verkligen saknar er!... gör det med lite bilder...



Man kan inget annat än älska er!

Kommentarer
Postat av: öländska ungen Betty!

jaha och vart är jag då?:)skoja lille Anna

saknar dej!

2010-10-31 @ 18:47:12
URL: http://bettyengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0