just the way it is :D

okej i torsdags åkte jag ner till sthlm efter skolan, när jag kommer till arlanda möttes jag av mamma vid baggaget:D vi åkte till centralen där julia o anki hämtade oss :D mycket skönt att de blev gjort.. sen satt vi o snackade in på småtimmarna och de var roligt o kolla läget... sen på fredagen var det en stor dag! :D jag fyllde år ! yeah! 21 år! (haha de roliga var att jag skrev 20 typ 7 gånger;) ) väckts halv åtta av mamma som kom emd paket o sjöng :D alltid lika roligt med paket :D sen somnade ajg om igen för ajg viste att de skulle bli en lång dag ananrs ;) sen åkte mamma o jag int till staden för att handla lite sdär fick ja en till present :D en vinter jacka :D

sen kom lisa in till stan med så vi gick o käkade lunch och planerade inför kvällen oh uppdaterade oss om vad som hade hänt :D jätte kul o träffa henne igen.. sne hem för att äta midddag tog sin lilla tid att få mat men men.. sen kommer pappa upp med o han hade med sig ännu mer paket :D Wiiiieee:D sen dog jag julia wille jenny o jossan vidare in till stan och där mötte vi upp lisa och vi gck på ett ställe som hette laroy..

det sööööög så efter kanske en halvtimme eller ngt drog vi vidare  och på vägen mötte vi upp fröknarna noren oh två av deras vänner :D vi drog vidare till nype.. de var jättekul vi dansade o sjöng o hade jääävligt roligt! har aldrig haft så kul typ... haha ne men de var jääääätte kul vi alla hade kul många skratt blev det den kvällen :D sen åkte vi hem vid två tre tiden typ... så vi låg i sängen runt 4 ;) haha

lördagen var man lite trött men de gick bra iaf.. vi skulle ju iväg på 50 års fest på kvällen så de var bara att tagga gärnet igen vi skulle till väsby och vi körde lite fel men tillslut hittade  vi rätt.. och då var det dags för mingel... haha ja d e en jävla tur att man äör en social människa asså för ananrs hade de varit skitsvårt eftersom alla drog sig till de de kände typ ;) Anita som fyllde år då är en väldigt leksam person så första leken drog igång redan innan maten.. vi skulle hitta våra lagkamrater genom en textrad ur antingen främling, la dolce vita, sånt e livet elelr rosen... jag tillhörde lag främling :D med bådafröknarna noren :D

till middag blev det en skaldjurs förätt den var jättegod, sen till huvudrätt blev det fläskfile och chiritzo med ris o grönsaker gott gott o till dessert en yogurt jox med lite bär.. mumma sen var de ju själklart kaffe o tårta med..och under middagen så gjordes det många roliga framträdanden till anita de var ätte kuöl o se.. sen var det lite musiktävlingar och frågesporter o så mycket roligt:D sen blev det dans för fulla muggar... jätte kul o se hur 40-50 + rör sig hhaah spec till ungdomlig musik ;) vi var hemma runt 3 halv 4 dn kvällen :D

på söndagen var man mer död än levande herregud ja börjar bli gammal ;) haha har ju gått över 20 strecket :P låg i soffan i principp hela dagen, på kvällen gick jag sara, julia, wille o lisa ut o köka på hard rock.. åt en jättegod förätt som vi alal delade på sen åt jag en hamburgare som var jääääääätte god och väldigt mättande :D men ja fick i mig en chokladmousse med ;)jättegott o en perfekt avslut på en sthlms vistelse :D

i måndags åkte jag tillbaka till umeå igen:D snö är det här med ... kul! på kvällen åkte jag till hanan o vi snackade om hur helgen hade varit för oss.. o ja hopaps de går vägen för henne :D igår var ja hemma hela dagen pluggade som ett svin till tentan hoppas hoppas hoppas verkligen jag klarar den nu!!! sne ahde jag jäääääätte svårt att somna igår :( kunde inte sova alls... somnade vid halv fyra.. inte kul... idag har jag och Marie varit på äventyr.. jag har blivit med tv :D men shit vilket jädra jobb...

 när ja kom hem o skulle fixa tvn så får jag inte fram några kanaler... ringer kommunicera o de säger att de inte kan göra ngt för ja ska kontakta media markt.. jag ringer till media markt oh de är jätte trevliga o verkligen förstår mitt problem och hjälper mig fram till kanalsökning, de tar sån tid så jag ska ringa upp om de återstår problem eller ringa till kommunicera om ajg inte får fram några kanaler.. jag får inte fram några kanaler så ja ringer kommunicera igen o de är bara otrevliga o dömmer mig o frågar om jag satt i kontakten (hur dum tror de jag e!?)

de var inte hjälpsamma de kunde inte hjälpa mig o de kunde inte göra något åt det heller utan jag fick typ lösa det själv... så ja ringde media markt igen oh han ajg pratade med var jätte trevlig och hjälpte mig i alla steg tills jag fick fram kanalerna!:D LOVE media markt i umeå men ogillar kommunicera skarpt! så nu ska jag se på bonde söker fru o sen e de greys :D måste berätta att det är sviiiiin kallt här... inne me.. har just nu 18 grader i mitt rum.. kul! not :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0