dancing in the night!

gårdagen var jätterolig! började med att jag o hanna satt hemma hos mig o käkade asgod tacogratäng! sen drack vi lite goda shots och drinkar som hanna ahde gjort! mumsigt mumsigt :D sen gick vi till marie där de hade bunkrats upp chips o grejs :D det var ju fredag och ingen fredag utan fredagsmys och idol :D kan erkänna att ajg började bli lite för onykter haha men va faaaan man måste verkligen få lev lite med! jag trivs så jävla bra här uppe så de e heeeeelt galet! :D sen runt elva drog vi vidare till NH och dansade.. haha hände en riktigt kul grej igår.. jag skulle betala en cider den kostade 29 spänn jag lämnar fram en femtio lapp och får tillbaka 71 spänn! LOVELY! haha sen runt tolvhaket blir allt svart.. kommer inte ihåg va som hände efter det tills aj vaknade vid 11 nu i morse... men kul hade jag iaf :D haha ikväll ska jag o hanna se på bio :D mysigt mysigt...

fik ett samtal från Emmaliz för typ en kvart sen.. hon har varit på vin- och ost provning sen tolv o druckit massa glas med vin ;) haha så nu är hon lite onykter o hon o hennes familj ska vidare på en pub.. sätter en hundring på att de ligger däckade vid 8 ikväll ;) haha.. det är därför jag saknar emmaliz... så jävla spontan och galen! men nästa helg ses vi o sen kommer hon til ume i början av december :D kan inte bli annat än bra :D nu ska ajg spela mitt nya favvospel på intenet.. UNO :D haha de e skitkul faktiskt:D måste bara avsluta med ett citat från oscar wilde som ajg tyker e svin bra! "vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0