Min framtid är underbar! :D

idag ringde klockan 07.30.. var heeeeelt död ville inte kliva upp ur sängen men jag var så illa tvungen... iväg till seminariet där vi i grupper i basgrupen skulle hålal i en minilektion på 10-15 minuter.. jag oh prsa hade teckenspråk.. vi var jätte duktiga:D oh se var alla andra med.. vi fick tex lära oss rita manga, vika fina dservetter och sen ngt som kallas för fångarnas dilema.. detta var en av de roligaste seminariumen vi har gjort på länge :D sen fick vi tillbaka rapporten och ajg klarade den!! tack o lov för det! :D



ska snart städa undan lite på mitt rum för hanna kommer hit ikväll o sen ska vi traska bort till marie för att se på idol:D lite av en tredition dehär nu :D kul! hoppas hoppas hoppas daniel går vidare.. sen får vi se vart vi hamnar.. förmodligen blir det NH som vanligt men jag tycker det e heeeelt okej där :D nu ska ajg gå till affären så jag o hanna har ngt att käka ikväll :D tjotjing :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0