that's me ;)

vet att många är intresserade av hur det ser ut i min korridor/rum.. har inte kommit iordning så jättemkt eftersom ajg inte orkat handlat några inredningsgrejer än men de kommer... här kommer iaf lite bilder ;)
Köket

matplats

"vardagsrum"

Korridoren till vänster går man in till köket och till höger går man in till mig :D

min hall direkt till vänster finns toan

Toaletten

dusch och torkställ

rummet

andra hörnet av rummet

dörren är utgången till hallen ;)

my bed :D

 

Det var mitt rum och korridor det ;)


Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Har du eget badrum? Vad duktiga ni är som källsorterar! :D Idag ska jag jobba lite, yey lixom ;)

2010-10-13 @ 10:52:46
Postat av: Anna.E

jajamen:D men vissa utlänningar fattar inte vad källsortering är :P

2010-10-13 @ 13:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0