i said brrr its cold here!

igår var jag nästan inen hela dagen.. tog mig en liten prommenad på eftermiddagen..d et var kallt men skönt sen så slappade jag mest o såg på film.. rätt skönt faktiskt :D sen kunde jag inte somna igår låg o vred o vände på mig hur länge som helst.. kunde verkligen inte somna.. de var jätte jobbigt... sen när jag äntligen somnade ja så sov jag verklgien djupt... hörde inte ens väckarklockan så ajg försov mig 20 min kul... inte det minsta.. satt på en föreläsning om betyg och bedömning i tre timamr..d et var helt okej.. men satan de var så kallt inne i salen så ajg höll på att dö! sen cyklade ajg in till staden hittade massa fint :D


Byxor från Rut m.fl.


lång stickad tröja med "luva" från Lindex


Ögonfransböjare från lindex
Glitter eyeliner från H&M
Stickad mössa från lindex
Sidenband från Ohlssons tyg
Eyepad i olja från H&M


Rött te från Tehörnan
"myspys" och "skogens drottning"


Kommentarer
Postat av: Emmaliz

guud vilka fina byxor! de ser supersköna ut! och jag älskar te! så det finns uppenbarligen bra shopping där uppe:)

2010-10-19 @ 09:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0