I don't wanna fall another moment into your gravity

idag har jag verklgien inte gjort många knop. men idag kände jag inte för att göra ngt heller.. ja menar idag har verklgien varit en pissdag... hade basgruppsarbete i morse... satt två timmar o gick igenom det.. sen var det över.. sen har de regnat hela dagen idag o jag glömde mitt paraflax hemma :(så ajg fick sitta inne på bibblan tills de slutat regna.. jag ska säga att jag älskar att sitta i deras lila stora fotöljer.. tyvärr har de bara tre styckenpå hela biblioteket:( så de gäller att vara först på plats..  sen när de slutat så cyklade ajg hem.. o sne har jag legat i min säng hela dagen vilket känns behövligt för jag vill bara denna dag ska gå över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0