back on track ;)

tjohojsan, okej de där var nog ett av de töntigaste hälsningarna men äshc skit samma.. idag ahr jag pluggat som en gris.. verkligen skiiit tråkigt men de måste göras.. sen har ajg bakat en morotskaka som jag ska bjuda mina basgruppskollegor på :D när jag står där o ska börja baka inser jag att ajg måste ha en elvisp för saaaatan va jobbigt det är att vispa för hand... så elvisp står högt upp på inköpslistan.. lite efter en tv:P haha ja msåte skaffa mig en tv.. elelr egentlgien..v arför då? ja kan se allt ja vill se på datorn..

förutom greys men annars kan ajg se allt ja vill se :D har tvättat idag med... åker ju till sthlm på torsdag så måste ha rena kläder... de ska bli sååå roligt :D sen asså kalal mig töntig, int eha ngt liv, nostalgisk elelr va fasen som helst men jag har börjat se på tre kronor.. tv serien som gick på 90 talet.. haha heeelt underbart hur dåliga skådisarna e men d e lite spännande o roligt även fast man vet hur de slutar :D funderar på om ja ska se rederiet efter dehär sen :D haha nostalgi vill ja kalla det :D ne nu ska jag fortsätta titta på tre kronor.. inne på sista avsnittet av säsong ett :D 9 säsonger kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0