Always be around!

åååhhhh nu e jag så fruktasvärt trött  på den här rapporten så jag håller på att kräkas! men den är snart helt klar.. dens ka lämnas uin imorgon så jag hoppas på det bästa för ajg orkar ionte redigera emra nu.. det blir som det blitr helt enkelt.. i helgen händer det massa grejer.. på fredag blir det idol och how i met your mother mys med några tjejer.. komemr bli super mys! sen på lördag blir de thanksgiving middag o sen vidare på 25 års fest.. kan ju bli väldigt intressant.. menska amn köpa en present då? jag har nänmligen blivit inbjuden av en kompis kompis till den som fyller år så ajg känner inte ens människan.. de kan ju bli väldigt intressant ;)

ska snart sätta mig på cykeln och cykla till hanna.. ikväll blir det gerys mys..d et är så spänande så man hålelr på att dö( haha fattar ni skämtet?) haha jag e lite över trött så ja jag skrattar åt mina egna skämt för tillfället.. inte liiiika roligt men nästan.. hanna bjuder iaf på spaghetti o köttfärssås.. GOTT! har bakat en kaka som ajg ska ha med mig i morgon till värat grupparbete för att de ska bli liiiiite roligare o plugga ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0