suuuuuuper :D

jag har skaffat skype nu ;) hehe jag typ plågar min bror med det.. men de e roligt ;) I know he loves me anyway ;) hihi har pluggat lite idag eller ja, ja har läst ut diamond de e väl typ de jag gjort ;) sen har jag bara chillat lite.. har nyss kommit ur duschen efter en lång powerwalk :D umeå är nästan som vackarst i mörker när de lyser upp saker i stan super mysigt nästa gång ska jag ta med mig min kamera så ni får se :D just nu pumpar jag Queen låtar! I LOVE! btw jag har kommit på vad de e för skillnad mellan clementiner och satsumas.. clementiner har hårdare skal än satsumasen...
p.s, jag kom på att min rubrik kan betyda två saker men jag gör inte det första ni tänker på.. herregud det är ju torsdag, va tror ni om mig egentligen? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0