söööömn!

fy faan säger jag bara vilken fruktansvärd natt ja haft:( det började med att jag inte somnade förens vid halv två typ.. och under hela natten har jag drömt mardrömmar, så jag har vaknat upp helt svettig o inte kunnat somna om igen.. så jag har sett på tv tills jag somnat.. o detta har hänt 5-6 gånger inatt så aj kanske har sovit sammanlagt 1-2 timmar inatt.. det känns i kroppen kan jag säga er.. ska snart göra mig iordning o åka till skolan.. är helt död.. måste hem o söva sen.. fy faan de kommer bli en lååång förmiddag.. köper frukost på skolan tror jag för jag orkar inte göra ngn frukost nu... hoppas alla får en bra dag vi hörs senare under dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0