Punka?!

herregud... att laga en punktering är faaaan mycket svårare n vad jag hade trott... måste gå en kurs hos min morfar känner jag.. herregud jag kan verkligen inget om reparation.. 21 år o kan inte ens laga en ynka punktering! what the fuck lixom! hanna kommer iaf senare och hon har med sig en skiftnyckel.. kanske blir lättare för de går faan inte längre.. men som tur är har jag ju två cyklar så jag slipper laga punkan så jag byter bara däck med den cykeln som jag inte vill använda så slipper jag laga en punktering.. iaf tills jag fått gått en kurs.. för såhär kan jag ju inte hålla på:P nu ska jag hoppa in i duschen efter en timmes försök att få upp alla skruvar på cykeln.. taggar tills ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0