pirr i magen

nu börjar nervositeten krypa sig närmare... jag ska på min praktik plats imorgon för första gången o jag e jäääätte nervös.. jag känner mig inte alls redo men det är lik bra att ta tjuren vid hornen.. tar ca 25-30 min att cykla till  min praktik.. jag tror de kommer bli bra.. eller ja hoppas det iaf.. det är bara två dagar den kommande veckan så det är en bra mjukstart.. sen 'r de självstudier o arbete som gäller resten av veckan... känns som om ja inte kommer sova mkt inatt pga nervositet.. igår sov ja inte mkt pga  skräckfilmen inatt av nervositet.. skönt att få sova ut typ tisdag kväll när jag inte har ngt planerat på onsdag morgon :D

Kommentarer
Postat av: Sabina

Kommer gå bra ska du se! :)

2010-11-21 @ 20:57:56
URL: http://lifeofsabinis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0