party

okej jag har varit vaken sen halv nio i morse o ajg har inte gjort ett skit.. har legat i sängen o inte ens ätit frukost o de har snart gått två timmar haha.. jag har egentligen MASSA att göra idag ochjag är glad om jag hinner med allt, jag ska städa, gå på systemet, laga middag till mig i hanna o sen ska vi på fest :D hectos har ordnat ett stor fest för alla som är med i umpe :D kommer nog bli najs! måste verkligen städa men de kanske slutar med att jag tar allt på golvet o knölar in det i min tomma garderob.. ja jag har tre garderober här vilket e skönt men jag använder bara två :D nehe frukost o sen städa.. måste... jag får peppa mig med party musik... måste bara tipsa om två bloggar som jag älskar, www.egoinas.se och www.anagina.blogg.se lovley!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0