It's my heart you're dealing with but you don't know about it

dagen började med en föreläsning jäätte roligt.. sen följde en till föreläsning.. lunch, ännu en föreläsning sen skriva rapport o sen hem o käka.. så dagen har bestått av FÖRELÄSNINGAR kan man säga med en sammanfattning--- sen när jag kommer hem får jag reda på en ganska cool grej... jag har lyssnat på en låt som heter my heart med the perishers sen typ 2005.. den har jag lyssnat på när jag kännt mig lite nere o så. har aldrig riktigt tänkt på vilka the perishers är men sen får jag reda på en rätt häftig grej.. i min basgrupp var vi fyra st som v jobbade ganska mkt mer o som man lärt känna lite bättre än andra..iaf.. en i vår basgrupp är med i detta bandet och jag har inte vetat det förens nu... helt plötsligt så steg han i mina ögon.. eller ja han har ju alltid varit duktig på basgruppsarbetet men asså shit... jag blev helt paff och chockad när jag insåg detta!  en av bandmedlemmarna till en av de låtar som har betytt så mkt för har jag i min basgrupp va e oddsen fö det lixom.. sjuuukt häftigt! tänkte bjuda er på den låten.. den är riktigt bra faktiskt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0