It's alive!!!

var hemma vid 20.00 ikväll orkade inte gå hem från lindellhallen de va så skönt att sitta där. mysigt på ngt sätt.. sen har jag sett på tv o bara kopplat av.. jag har varit sugen o se en snyftarfilm väldigt länge nu men jag kommer inte på ngn :( jobbigt... försökte få lite hjälp av Emma-liz men hon var inte mkt till hjälp.. haha fick my little pony som förslag... haha ja jag har inga kommentarer om det om jag säger så... imorgon blir det film mys med tjejerna plus oskar... haha härligt..eller mys o mys.. de e skräckiskväll.. blivit många skräck filmer på sistone men de e kuuul... att bli skrämd är rätt roligt asså de bygger ju upp en adrenalin i kroppen som är en helkonstig känsla ;) ne nu blir det sängen... natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0