I'm a lady!

nyss hemkommen från hanna det har vart en underbar dag idag mysigt på alla sätt o vis :D efter vi hade sett v för vandetta såg vi på en till film men jag somnade under den.. jag var heeelt borta ;) nr jag vaknade hade hanna redan börjat med maten :D gott som fasen var det med tacos :D hanna visade ven mig idag va hon skulle ha på sig imorgon när hon ska iväg :D skit snyggt... sen var det dags för idol :D Andreas åkte ut idag.. bättre det än olle iaf så de var helt okej men alla var verkligen jätte duktiga idag ;D
sen när jag åker hem ser ja kanske 10-12 människor cykla på 5-6 cyklar alltså skjutsar de varandra, inte det smartaste direkt eftersom det är snorhalt ut och e man onykter o skjutsar ngn kan de bara sluta på ett sätt.. en seriekrock.. alla ramlade och en tjej slog sig fruktansvärt mkt så ajg hjälpte henne hem eftersom hennes polare ville till krogen o typ inte ens brydde sig om henne.. herregud... time to sleeep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0