I got the magic in me!

ååhh jag är så glad att jag har tillbaka musiken... asså det var det jag saknade mest när min dator var bort.. musiken betyder mer än jag någonsin hade kunnat tro...  damien rice... ja säger bara damien rice... underbar röst älskar cannoball och the blowers daughter hans album O och 9 är underbara.. helt fantastiska.. sen jag har lyssnat på the script ett bra tag nu o deras nya album science & faith är världsbra! jag måste skaffa en vattentät radio eller ngt.. skulle sitta fint med lite musik i duschen medans man duschar...

väntar på att hanna ska vakna så hon kan ge klartecken om vi ska gå på bio idag eller inte.. vi ska se på sammys äventyr i så fall vid ett ... jag tror den kan vara helt underbar! har sett på bounce sista föreställning idag med.. asså shit va bra de är.. helt otroliga.. de finns att se på svt play fram till den 6 dec så se det! helt magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0