I can't take my eyes of off you...

okej jag sitter fortfarande kvar i lindellhallen men jag orkar verkligen inte gå hem.. det är så kallt ut och det är så varmt och skönt här.. har precis ätit min middag som bestod av en banan och en risifrutti... vädret håller i sig.. hoppas det blir bättre snart men man vet  ju aldrig.. jag kan sitta här hela nattenl änns det som för jag vill inte gå ut.. det är så skönt här...  kan ju säga att det har tunnats ut med människor här iaf.. det är typ hälften av vad som var här förut av de jag kan se från min plats...
just nu sitter jag o lyssnar på Damien rice.. han e så bra:D blir alldeles lugn o harmonisk inom mig när jag lyssnar på honom..  jag har kommit fram till att umeå är en väldigt fin stad.. de lyser upp saker som man inte skulle ha sett om de hade varit mörkt.. man lägger märke till det mer o mer... igår tex när jag gick hem från hanna så gick jag genom campus och det var så tyst och vackert samtidigt som snön föll i stora vita flingor.. det är vid sånna tillfällen man önskar man hade haft en systemkamera... eller en kamera på sig över huvud taget.. hade bara min mobil o den kameran suger så de blev inget kort tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0