första dagen

oj oj oj oj... första dagen.. vaknade vid 6 i morse gjorde mig iordning.. åt en ordentlig frukost havregrynsgröt.. gott.. sen vid kvart över sju cyklar jag iväg till Teg... satan va kallt det var ute eller! höll på att frysa ihjäl! väl framme skulle jag hitta personalrummet.. jag hittade INGEN att fråga, så ajg fick leta runt( umeås största högstadieskola) great... men ajg hittade tillslut..  lisa( min handledare) var inte där men hon kom efter ett tag.. sen gick vi ut till HK salarna och började förbereda inför dagens första lektion vi skulle gå igenom näringsämnerna  och sen skulle de laga en kyckling och nudelsoppa
lisa är ganska nyeximinerad lärare så det kändes skönt :D hennes klass som hon är mentor till är helt underbara de är verkligen skötsamma.. de är inga som helst oklarheter om vad de e som gäller.. hon har verkligen kolla på eleverna.. roligt o se att det fungerar :D sen var det lunch i typ 25 min för min del... sen hade vi so och såg en film om den globala uppvärmningen eleverna jublade (läs suckade) imorgon börjar jag inte förens elva... SWEEEET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0