You're the one and only!

jag tillägnar ett spec inlägg till en väldigt speciell person som jag Alltid har roligt med som jag Aldrig kommer glöma och som alltid finns i mitt hjärta i alla lägen finns hon där för mig.. vad har vi itne gjort lixom? streetrace i borgholm, springer ut från pubbar när det bjuds på dricka! vilka andra idioter gör det lixom!? missbrukar alkohol i högsta grad, blir jagade av volvoraggers, åker in till kalmar kl 3 på natten för att vi är sugna på godis, ställer oss högst upp på ölandsbron och skriker ett vårskrik och vi skrattar KONSTANT! har man tråkigt med denna tjejn har man faan inte ngn humor! vi gör även tråkiga o trista mörby till det hippaste stället... ja menar denna personen kan bara stavas E M M A L I Z!



Skulle tagit en anna n bild men datorn krånglar men va fasen du är så jävla snygg på dennna bilden så det är intre klokt ;) KOM HEM SNART!!!!!!

ILUAB


Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Hahahahah, jag sitter och gråter av skratt framför datorn, vi är ju inte riktigt kloka i huvudet!:D:D:D Vi har verkligen ALDRIG tråkigt när vi träffas! Och i Augusti blir det mer dårskap och hys! PUSS!

2010-05-18 @ 14:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0