You said we wouldn't be apart...

Gårdagen började på kondis igen:) sen skulle vi åka till ewa för att ta en kopp kaffe... blev inte mkt med de de blev ommublering i baren och jobbande istället;) haha men de gick ju bra det med;) sen var det en helt okej kväll igår:D vi hade en hel del o göra även fast vädret var som det var... sen som personalmat fick vi något riktigt lyxigt:) moulmarine:D mumsigt mumsigt=) riktigt gott var det=) sen satt vi kvar o snackade lite.. sen fick vi följa med mariette upp till henne för o titta på hennes hundar.. o nu snackar vi hundar! de var en dobberman och sen en grand danouar (vet inte riktigt stavningen där) o den hade dått en liten valp som bara var 6 veckor gammal.. så OTROLIGT söööt! jättegullig var den:D

sen åkte jag hem till gith och såg på en mkt bra film.. vet dock inte va den heter de var ngn film atlas hade men den var grymt bra! ska kolla upp va den heter:) de slutade emd att jag var i sängen vid tre inatt;) sen vaknade jag halv tio i morse pga att kyrkklockorna ringde! jag var inte de minsta glad:( sen så vill jag gå på en bio.. men då visas inte den kalmar.. va i helvete visar inte kalmar några bra filmer för!? jaja that's it bor man på landet så bor man på landet.. ska bli så skönt om jag får flytta här ifrån...

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0