I'll look after you

har jag svårt att somna om nätterna, som denna natt.. ja då lyssnar jag på The Fray.. de är så fruktansvärt bra asså.. alla deras låtar får mig att koppla av och inte tänka på något spec.. eller jo jag tänker på alla underbara människor som jag har haft turen att lära känna under min livstid.. den korta tiden jag levt... och det är de jag inte träffar så mkt som jag saknar mest nu...och de är:
Emma.N som alltid har funnits i mitt liv känns det som.. du är en sån fruktansvärt bra vän..Många otroliga minnen med dig från hela min uppväxt du är nog den jag har kännt längst i mitt liv.. känns dig sen du föddes och de måste jag tacka våra mödrar för att vi träffades;) hehe


Julia
som är en heeeeelt underbar människa som man bara måste älska man kan inget annat än att tycka om och älska henne för hon är verkligen en person som man kan vara sig själv med och man har alltid roligt med henne det är min lillasyster som jag kommer ställa upp för i vårt och tort,
Soffan asså shit den tjejen.. jag lärde känna henne riktigt ordentligt nu i sommras o asså vad ska man säga om henne? hon är min andra hälft typ, vi snackar om ALLT, hon är nog en av de som vet mest om mig och de känns bra att kunna ha någon man kan prata med precis allt om utan att man blir dömd..
sen finns det massa fler underbara människor som jag har haft turen att lära känna men ikväll går tankarna till dessa tre som jag tyvärr inte träffar så ofta pga avståndet... nu ska jag sova.. godnatt

ILUAB

Kommentarer
Postat av: soffan

haha:D Fan vad glad jag blev nu:D:D tack anna, det är ömsesidtgt! är otroligt glad att jag lärt känna dig också!

2010-05-11 @ 19:06:02
URL: http://sofivestin.blogg.se/
Postat av: Emmaliz

Jag då??? Bara för att jag har flyttat till en annan ö kan du väl inte glöma bort mig bara sådär?:p PUSS!

2010-05-13 @ 14:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0