Life will be better in spring :D

vårregn luktar speciellt.. det luktar frihet enligt mig jag älskat den doften när jag kom hem nu nyss stanande jag ute och tg tio djupa andetag för att få känna doften.. låte väldigt flummigt men asså de är en underbar doft, den får mig att må jävligt bra.. ahr många bra minnen förknippat med vårregn så jag mår jätte bra när jg får dra in all luft igenom näan och bara njuta.... det är min drog.. gick jättebra på jobbet idag.. jobbade själ som servis typ.. ewa var i avhätningen o gith hopapde från kök o servis så det gick jätte bra alla var jätte duktiga och hjälpsamma idag:D imorgon är krogen abbonerad för en kyrkokör på 65 pers... 65 pers? jävligt stor kyrkokör.. tror de har fått ta med sina respektive.. 65 pers känns lite stort för en kör nämligen men jaja.... ne nu ska jag sova godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0