life goes on.... really?

uscha... har en oro över mig som jag inte riktigt vet varför jag har.. emn känner att det är ngt för jag har en jätte konstig känsla i magen:( vill att allt bara ska reda ut sig som är ihopknutet.. usch det är så hemskt när man ahr det såhär.... har massa tankar som snurrar i huvudet och ajg försöker verklgien göra allt som jag kan för att alla ska bli nöjda men ja kommer såra ngn på ett eller annat sätt tror jag..:( skit trist är det... men emn så är livet... ja menar varför ska jag stälal upp på de när de inte ställer upp för mig.. då har de faan ingen rätt att bli sur på mig.. emn de vet jag att de kommer de att bli.. usch jag vill ringa till en person nu men hon ligger förmodligen och sover så jag får ringa henne imorogn.. men ja komemr ha problem att somna inatt kan jag ju säga.. usch.. hatar när jag känner såhär.. detta blöev ett väldigt obegripligt inlägg men jag kände attt jag behövde skriva av mig lite... uccha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0