its just gonna be fun!

okej nu har ajg precis kommit hem efter jag har handlat, blir en familje middag ikväll med en extra preson.. spännande o träffa människan.. ska bjuda på pasta med kyckling och pesto och wokade grönsaker.. får se hur
detta går;) haha spännande spännande... kommer blogga mer efter middagen spännande spännande...

när jag avr och handlade såg jag att viktoria och daniel har en typ bröllopschoklad.. WTF!? asså jag börjar seriöst bli trött på hela den här minarki grejen! men de känns som att de aldrig komemr avskaffas för de gamla vill ha kvar en kung.. åååhhh irriterande är det iaf.. vist det gör en del bra saker men jag vill inte betala för deras mångmiljon bröllop...






ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0