Med ena foten utanför...

söndagen blev packdag så det skrek om det skulle ju åka hem till öland igen... lämnade familjen thorberg vid 12 tiden för att åka ut till södertälje för o vänta på sjkutsen hem:) vi satt där o snakade lite hos en släkting.. sen vid tretiden började vår resa till öland igen... vi åkte förbitumba för o käka pizza i bilen.. de var verkligen gigantiska! en pizza var lika stor som en familjepizza typ.. och de var verkligen suuuuper tunna.. mumsigt=) var hemma vid 9 tiden efter lite allvarligt snack i bilen.... tror de var väldigt välbehövt.. och när ja kommer in i lägenheten så var det undanplockat och diskat o grejat:) Tusen tack för det=)

i måndags så mötte jag upp Anna o Felicia på en lunch och satt där ett tag o snackade och felicia hittade en liten snygging där tydligen;) haha sen gick vi in på tekniska magasinet o felicia sprayar på sig en herrperfym som hon trodde var ngt helt annat.. haha den luktade verkligen inte gott.. så vi går hem till anna för att felicia ska få tvätta av sig perfymen.. men ja de gick ju som de gick;) sen tog vi en liten raggarrunda i köpingsvik kollade in alla byggen som håler på i köping.. de ska ju bygga en bryggflotte vid sinus o sen hålelr de på att renovera konditoriet o de ska vara klart nästa vecka=)sen blev det hemfärd;)

senare åkt ejag till köping igen o snackade med soffan o gith om stocholmsvistelsen o jag saaaknar det här utelivet är så fruktansvärt partysugen så det är galet..sen åkte jag hem o slappade jag tog de lugnt tittade på tv o bar va.. de kändes jätteskönt att bara kunna slappa lite.. igår vaknade jag o blev sugen på att baka så jag ställde mig o bakade en vit form av kärleksmums.. den blev faktiskt riktigt god=) pkte ut till köping o hjälpte till med målningen o tog med mig några bitar som de kunde få smaka på=)

målningen gick jävligt bra vår grundning är jättebra nu så idag ska vi på med den "riktiga" färgen=) sen åkte jag hem o lagade mat och sen hade jag tän o ha en ta hand om mig själv kväll så jag tappade upp et bad satte på bra musik läste en tidning i badet på med en ansiktmask tände ljus o bara njöt av lugnet och de var så skönt.. tror jag somnade en liten snabbis til oh med;) det var en sån skön känsla när ja klev upp ur badet:) sen åkte jag ut till köping o såg lite på tv med soffan..  idag ska jag ut till köping och måla grundfärgen som sagt.. sen får vi se vad kvällen erbjuder... TJING;)

ILUAB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0