Gonna use my heart not my head this time

lördagen bestod av att se på curling finalen.. det var så otroligt spännande! även sfast ajg viste vad som skulle hända så var de sista stenen som verkligen avgjorde allt.. o sen grattis sverige för alla medaljer ni tagit=) sen bar det iväg till jobbet:) vi hade inte ett bord bokat sen blev de knökafullt, om jag fårssäga det själv tycker jag att jag var duktig=) klarade av returangen och avhämtningen perfekt=) de är så skönt när allt e förberett:) skulle ha gått ut på kvällen men pga ett tråkigt beskedd så kände jag mig inte så jätte party sugen.. så jag betty o gith åkte upp till gith och skule e på julia och julie.. men den var nte så jätte bra.. alla somnade så jag åkte hem vid halv två tiden ungefär;)

igår började dagen med en ordentligt söndagsfrukost=) det var så otroligt gott!!!man satt o bara njöt=) sen åkte jag till borgholm en sväng och handlade lite grejer till min familj som kom hem från sälen igår så de skulle haft lite frukostmat iaf i kylen;) sen abr det iväg till jobbet o ajg var så fruktansvärt omotiverad!!! jag hade ingen lust alls o de var segt i början sen sa det pang o de blev nästan fullt,... o mitt upp i alltihop tog pizza salladen och oten slut.. va är odsen för det då?jaja int emkt o göra de var bara o ringa in ewa o så fick vi skära salald o ost.. löste sig bra till sist=) sen hade Gith o Danne en liten afterwork i ca två-tre timmar;) sen åkte jag o gith upp till henne för att ÄNTLIGEN äta middag (kl halv tolv) det blev chevretoast o seranoskinka o sallad=) gott gott gott sen var kl hav ett o jag var dödens trltt men ajg hade ju hyrt en film..eftersom vi typ har sett alla filmer så de blev en thriler.. ja jag såg kanske 20 minuter av filmen sen total slocknade jag! jag var helt död haha vaknade lite då o då under filmen o sa några få ord o sne somnade jag igen;) sen åkte jag hem trött som ett svin var i sängen vid halv tre! haha

idag får vi se vad som händer o sker.. tvättning står på schemat iaf.. KUL... sen blir det nog en liten promenad känenr jag.. har mycket att tänka igenom.. säga eller vara tyst? va blir bäst?

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0