Har en känsla att detta kommer verkligen bli kanon!

i torsdags började dagen tidigt.. åkte till jobbet vid nio o började baka bröd oh brownie, hoppade att baka citronpajen eftersom den ändå inte går.. de gik bra.. gjorde dubbel dubbel sats så de blev en hel del bullar o mumsiga blev de;) brownien blev en av de bästa tror jag... riktigt fin=) sen på eftermiddagen skulle ajg åkt till kalamr men de blev avbokat men de gjorde inget utan då blev de inte lika stressigt till kvällen sen..för till kvällen skule jag oh emma upp till Maria och käka middag=) vi åt varma mackor med sallad myket gott=) och till efterrätt blev det banan i ugn med choklad i o sne till det hade vi glass enkelt och mycket gott=)

i fredags så gnolade jag på med lite grejer här hemma på förmiddagen o sen mötte jag uppgith och emma på en lunch på smedjan de var gott med lite mat i maggen;) sen ut till jobbet och när jag är på väg ut och kommer till rondellen så ser jag att de är en bil som kör fast i snön rakt in.. jag tror det var för att de var så fruktansvärt halt så han kunde inte rikta bilen ordentligt.. tur att han inte blv skadad iaf för hade de inte varit ngn snödriva där had ehan kört in i en skylt i stället och då hade de kunnat sluta riktigt illa.. fredagen var hur lugn som helst vi hade inte mkt o göra alls..

igår ringde jag till soffan vid typ nio o hon var bakis;) haha tänkte ge igen för att hon ringde o väkte mig i fredagsmorse ganska tidigt o när jag säger:faan va trött jag är. så kontrar hon med: ja men va gör du uppe så tidigt då? haha ja kanske fdör att du väckte mig soffan.. men det är lugnt.. jag gav nästan igen iaf;) åkte jag upp till gith med nybakatbröd och så käkade vi en frukost ihop gott o trevlig pratstund=) sen kom emma upp o vi gick ut en snabb runda o sne åkte vi ner till stan för att hälsa på stisse o där bjöds de på semlor=) det var gott.. sen upp till gith för att sätta oss o drika te/kaffe i solen o de var så skönt ute! helt vindstilla o klarblå himmel! hur skönt som helst.. så vi bestämde att vi skulle göra likadant idag fast med lite filtar för de kan ju vara lite kalalre på morgonen:P

sen blev det jobb det var ganska mycket o göra men ajg klarade mig helt själv nästan... danne tog några avhämtningar o ewa gjorde lite ditt o datt men annars var det inga problem.. jag tycker verkligen det är kul o jobba själv.. man får verkligen lön för mödan:) sen så hade jag frågat gith om ja kunde få en club sandwich till iddag idag o de sa hon att jag fick men sen när jag skulle käka.. ja å hade jag själv sålt all club sandwich! satan.. jajaj jag fick en antipasto tallrik med chevre toast istället=) så de gjorde mig inget.. sen ahde danne o gith sm vanligt en liten afterwork;) haha de var intresanta o roliga ämnen som kom upp under samtalet;)

nu ska ajg åka till affären o handla nybakat bröd igen för nu ska vi upp till gith o käka frukost.. Imrgon kommer soffan ner o de ska bli så jävlaroligt o se henne igen har inte träffat henne se i sommras så de ska bli SKITKUL!!!! har längtat som faan efter att hon ska komma ner åååhhh helt underbart! tre veckor av total glädje väntar mig=) ne nu ska ajg kila.. Tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0