Come on girl and shake that as!

jaha då var man uppe i storstaden igen precis som vanligt och det är så fruktansvärt skönt! åkte hit i onsdags eftermiddag och kom fram vid 10 på kvällen ungefär.. i torsdags så åkte jag och dessan in till stan för att se på bio.. vå såg filmen precious asså shit jag tror ja inte har gråtit så mkt till en film på bio på hur länge som helst! den avr verkligen asbra och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna.. så den rekomenderar jag verkligen.. och eftersom den bara går i storstäder så fick vi helt enkelt åka hit o se den.. på kvällen sen så ficade jag mat till familjen thorberg bev ngn kycklingkryta med pasta pch grönsaker o grejs.. det blev faktiskt riktigt gott! jag har aldrig gjort den förut så det blev stor succe:) fredagen o jävlar vilken dag.. dagen började med att jag och dessan åkte in till stan för att försöka hitta någon outfit som ajg kunde ha på kvällen... och uppdraget lyckades väldigt bra=) hittade e tunika som ajg tyckte var väldigt snygg=)

 sne på kvällen ahde anki o lars planerat en överrasknings fest åt philip eftersom han itne var hemma när han fyllde år så har inte hans polare hunnit gratta honom så de blöev middag med lite vin o grejs.. det var tjälknöl o potatisgratäng... det var riktigt gott!!! sen började vi föra lite.. killarna satt inne i vardagsrumemt o spelade tvspel o vi tjejer satt ute i köket o spelade ett ölspel:) det var otroligt roligt och det blev verkligen lite mycket alkohol sen så skulle vi åka iväg till ett ställe som heter nype... och när vi kliver av tåget vid hötorget så är nästan alla tjejer askissnödiga så vi springe rsom galningar till donken för att gå på toa.. 7 tjejer på en toa.. lyckat;) sen sprang vi tillbaka för att hinna till nyoe för att slippa betala entre;) haha va gör man inte för 120 spänn;) haha snål som man e:P haha sen inne på nattklubben dansade vi loss o hade så jävla roligt<! har inte haft såhär kul på aslänge så de var väldigt välbehövt! kvällen slutade i sängen vid 4 otroligt roligt så tqack för alla som var med!:D

idag har man verkligen levt i en liten bubbla.. haha har nog inte varit såhär bakis på hur länge som helst men faan de gör ingenting om man vill ha roligt då jävlar gäller det att satsa hårt asså;) haha sen åkte jag in till staden och träffade sara och låtta på en fika=) trevligt att se o träffa dem igen.. "storstadsborna" så att säga.. fick ett litet påbekande att man var från landet när man sa "baksin" haha men ajg bjuder på det.. sen åkte jag hem.. typ helt död o har legat i soffan o bara slötittat på massa konstiga program sen åt vi en otroligt god middag med oxfile o risotto mumma.. nu ska jag bli lite som tredje hjulet o sätta mig o se på film med julia o hennes kille wille.. ha de great! Tjing!

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Anonym

Later som det har vart toppen sahar langt! Men har har vi puckot nr ett, vad betyder "baksin"? Bor Latta oxa i Stholm nu? Puss!Ps , du ska fa laga mat at mig nar jag kommer hem!

2010-03-21 @ 00:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0