Come let me love you!

har inte uppdaterat på länge men har haft mkt o göra både på krogen o sen i fastigheten som ewa o henrik köpt o sen har jag ju självklart umgåts med soffan.. säger bara sanningrans afton=) Saknar henne jätte mycket men hon kommer ner till sommaren igen :D:D:D ska avsluta detta korta lilla inlägg med att hylla två sångerskor.. tror jag nämt båda två tidigare.. den ena är Eva Cassidy... asså man får verkligen gåshud när hon sjunger! helt otroligt älkar hennes veriasion av fields of gold och true colours.. helt fantastiskt! kan inte släppa det... sen än en gång.. Melissa Horn.. hennes låtar betyder verkligen jätte mkt för mig.. de beskriver så mkt som jag har gått igenom det senaste året så de är helt galet hur bra det är... ville bara säga det såhär på kvällskvisten;) imorogn är det påsk=) då kommer roligt folk=)=) vi ses väl allihop imon på blåkulla=)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0