what can I do?

Gjorde inte allt för många krafansträngningar igår;) hade fruktanvärd magont så låg bara o degade..s könt var det iaf:) idag har jag fixat o donat lite inför helgen heeergud va roligt det ska bli=) träffa alla underbara människor igen=) LOVELY!!! idag har det varit pissväder med inget kul alls.. bara slapapt idag med herregud vad jag längtar efter soooooool!!!!! imorgon ska jag packa inför helgen sen ska ajg nog inte göra mkt mer... herregud va fasen ska jag ha på mig!? jag har ingen aning.. va faan ska man ha på sig!? jaja de löser sig.. komemr ha emd mig typ halva garderoben iaf;) haah längtar som fasen till helgen iaf=)

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Åå, studentfirande i den kungliga huvudstaden! Låter underbart! Hoppas att vädret ändras så att det blir varmt och skönt:) Varför har du haft magont? Puss!

2010-06-02 @ 15:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0